Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Let's Play Assassin's Creed Valhalla

*
Στο πλαίσιο ενός ειδικού preview event που διοργάνωσε η Ubisoft, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με το Assassin's Creed Valhalla και παρακάτω σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.



Από ολόκληρο τον χάρτη της Αγγλίας, η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας μας επέτρεπε να κινηθούμε σε μία μόνο περιοχή, το Ledecestreschire και ο χαρακτήρας μας ξεκινούσε από το Level 20. Στο σημείο αυτό να σημειώσουμε ότι η εναλλαγή από την αρσενική στη θηλυκή έκδοση του/ της Evior και το ανάποδο, γίνεται σχεδόν άμεσα με μια απλή μεταφορά στο μενού του συστήματος Animus. Δεν έχει αλλάξει κάτι όσον αφορά την μεταφορά του πρωταγωνιστή από περιοχή σε περιοχή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε το άλογός σας, που έρχεται άμεσα κοντά σας με ένα σφύριγμα, είτε κάποιο πλωτό μέσο, είτε να μετακινηθείτε με τα πόδια, γεγονός που θα σας δώσει την ευκαιρία να μαζέψετε κατά τη διάρκεια της διαδρομής πολύτιμες προμήθειες, όπως καρπούς που βοηθάνε στην αναπλήρωση της ενέργειάς σας, ξύλα για να κατασκευάσετε βέλη και παράλληλα να επιδοθείτε στο κυνήγι, γεμίζοντας το inventory σας με θηράματα. Μεγάλη προσοχή μόνο στα αγριογούρουνα μιας και αυτή τη φορά, όχι απλά δεν αστειεύονται, αλλά με 2- 3 χτυπήματα μπορούν να σας οδηγήσουν στο αμέσως προηγούμενο checkpoint.



Εκτός από τις αποστολές του main campaign, όπου κατά ένα μέρος θα επιδοθείτε σε πολιορκίες κάστρων, υπάρχουν διάσπαρτα μικρά, μικρά στρατόπεδα που θα μπορέσετε να πολιορκήσετε, είτε μόνοι, είτε με τους συντρόφους σας, του οποίους μπορείτε να καλείτε, φυσώντας το βούκινο. Από αυτές τις πολιορκίες θα αποκομίζετε πολύτιμα XP points για να ανεβάζετε το επίπεδό σας αλλά και λάφυρα, όπως όπλα και νομίσματα. Όπως πάντα, μπορείτε είτε να μετατραπείτε σε φάντασμα, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του περιβάλλοντος για να κρύψετε την παρουσία σας, είτε να παίξετε φουλ επίθεση, ορμώντας με μανία ενάντια σε οποιονδήποτε αντίπαλο βρείτε μπροστά σας. Το τόξο θα είναι όπως πάντα πολύτιμο εργαλείο για την πραγματοποίηση επιθέσεων, ενώ το βασικό όπλων των πρωταγωνιστών είναι το τσεκούρι, στη χρήση του οποίου θα πρέπει να αφιερώσετε πολύ χρόνο προπόνησης, διαφορετικά θα καταλήξετε να βαράτε συνεχώς στον αέρα, γεγονός που θα σας κάνει ευάλωτους σε επιθέσεις. Αρνητική εντύπωση μας προκάλεσε το dodge/ evade, που αντί να σε φέρνει πίσω από την πλάτη των αντιπάλων, σε φέρνει αρκετά πιο μακριά, αφαιρώντας έτσι το στρατηγικό πλεονέκτημα μιας πισώπλατης αντεπίθεσης. Στον αντίποδα, θετική εντύπωση μας έκανε η χρήση του πολιορκητικού κριού στις πολιορκίες, στοιχείο που μεταφέρει στην οθόνη με ακόμα μεγαλύτερη πιστότητα τις μάχες της εποχής.



Η Ubisoft δεν σταματάει να μιλάει για το customization των χαρακτήρων, που είναι δευτερεύουσας σημασίας και ταυτόχρονα μάλλον ετοιμάζεται να μας βάλει σε πονοκεφάλους με το λεγόμενο skill tree. Πρέπει βεβαίως να παραδεχτούμε ότι, ξεκινώντας από το level 20, δεν είχαμε τη δυνατότητα να πιάσουμε το κουβάρι από την αρχή. Πάντως αυτό που είδαμε είναι ένα πολύπλοκο «δέντρο» με μικρές, μικρές αναβαθμίσεις ικανοτήτων, που αν είναι έτσι τα πράγματα και στην τελική έκδοση, θα χρειαστεί αρκετή μελέτη για να γίνει πλήρως κατανοητό. Μία μεγάλη διαφορά σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, έχει να κάνει με τον φτερωτό σύντροφό σας, το κοράκι Synin, η χρήση του οποίου δείχνει πως έχει υποβαθμιστεί. Στο Assassin’s Creed Valhalla, δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τη Synin για να εντοπίσετε το ακριβές σημείο του στόχου σας ή να μαρκάρετε έναν προς έναν τους εχθρούς. Αντιθέτως το μόνο που σας δείχνει είναι το τμήμα της περιοχής που βρίσκεται ο στόχος και επιπλέον, μπορείτε χειρωνακτικά να τοποθετήσετε waypoints σας σημεία που βρίσκονται αντικείμενα και άνθρωποι. Όπως φαίνεται, η εταιρεία ανάπτυξης θέλει να δώσει ακόμα περισσότερο χώρο στη εξερεύνηση και τη χρήση του eagle vision ή Odin Sight για τους Βίκινγκς που για λίγα δευτερόλεπτα επιτρέπει στους πρωταγωνιστές να αναβαθμίζουν την όρασή τους, με σκοπό των εντοπισμό αντιπάλων και στόχων.



Τα γραφικά είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει σε παιχνίδι της σειράς και τα πάντα είναι δημιουργημένα με όλες τις λεπτομέρειες. Οι πόλεις, άλλες φιλόξενες, άλλες αφιλόξενες έχουν τον δικό τους ξεχωριστό παλμό και δεν λείπουν τα σημεία διασκέδασης, όπου θα κληθείτε να παίξετε ενδιαφέροντα mini games, βάζοντας κάθε φορά το ανάλογο χρηματικό στοίχημα.  Ευπρόσδεκτη είναι η επιστροφή του social blending. Μπορείτε λοιπόν και πάλι να αναμειγνύεστε με το πλήθος, προκειμένου να περνάτε απαρατήρητοι. Ακόμα έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε μέθυσους, που φωνάζοντας στρέφουν πάνω τους την προσοχή, δημιουργώντας αντιπερισπασμό για να ξεφεύγετε ανενόχλητοι από επικίνδυνες καταστάσεις. Εννοείται πως η έκδοση του παιχνιδιού με την οποία ασχοληθήκαμε δεν ήταν η τελική και αναμένουμε το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, προκειμένου να σας μεταφέρουμε την κριτική μας. Μέχρι τότε, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το τι σας περιμένει, μέσω του σχετικού playthrough. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*